(iOS) Snigskytte skyde snydekode uendelige primogems
Feb 28, 2022 16:52:31 GMT
Post by nainachbimisyl on Feb 28, 2022 16:52:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Snigskytte skyde ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Snigskytte skyde IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Snigskytte skyde 2022 version ▞▞▞
Spillet var godt, indtil det viser Donald Trump med et bulls eye på ham, og du er nødt til at skyde uanset modviljen, en præsident bør ikke være et mål! Jeg er rystet over spilproducenternes frækhed til selv at gøre dette!
Sniper Shooting : 3D Gun Game სპორტი qak
det er lidt simpelt, mere et puslespil med en skydekomponent. Jeg vil gerne se, hvordan et spil som dette udvikler sig med hensyn til gamplay og funktionalitet. Folk ser ud til at være nede ved at stemme det på grund af politiske årsager, der ikke har noget at gøre med det faktiske gamplay, jeg stoler ikke på følelsesmæssige anmeldelser. Det er ikke et forfærdeligt spil, bare et ok spil med potentiale
Tip top
Ikke et dårligt spil.
Снайперская стрельба Спортивные игры wvmu
Godt spil indtil videre, men jeg ville gerne have, hvis de satte et niveau, hvor du skyder Biden så du
Dejligt spil men lav grafik
Reklamer efter næsten hver omgang.... Det er for sidst.....
Portal ® Pinball 아케이드 ubo
To grundlæggende
Ok spil
Jeg kan godt lide spillet, men!!! Hvad er sagen med, at Donald Trump i spillet skyder en, der er en rigtig person. Det er faktisk ulækkert og sandsynligvis en grund til, at vi har så mange skoleskyderier, børn, der tænker, at det er ok at skyde en, der er en rigtig person .. det er modbydeligt, at spilleren brugte en lighed med præsident Trump, hvorfor så ikke Biden og Obama også? Dit spil virker bias, og intet spil burde have mennesker, der bliver skudt i det virkelige liv. Jeg er chokeret over, at Google ikke har fjernet dig fra det.. Endnu?
Masser af sjov
Det er sjovt, men der er dele, der er så umulige at have 3 stjerner eller perfekte billeder..
I de tidlige niveauer løber du over et mål, der ligner en tidligere præsident i USA. Jeg fandt dette meget usmageligt.
Det er sjovt, men det er annonce, efter annonce, efter annonce. Jeg forstår dit behov for indtægt for dit store arbejde, men stop venligst! Annoncerne, efter annoncer, efter annoncer. Når det er sagt, fortsæt det gode arbejde. Tak team.
Sjovt snigskyttespil, ikke kun de normale mål, anderledes og sjove niveauer.
Ret cool til et våbenspil
Dette spil er ubrugeligt mange annoncer, intet jeg har købt pakke en masse tid, men annoncer er der altid🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬👹🤬🤬👹
Sniper schieten Sportgames itlk
Jeg har altid godt kunne lide de der skydespil. Grafikken er fantastisk til! Jeg vidste ikke, at sommerfuglen var et mål for. Det ved jeg godt nu. Det er et fantastisk spil, så.⭐⭐⭐⭐⭐ Stjerner.
Kom ikke engang langt ind i spillet. Det kunne have været et fantastisk spil, men når du bringer politik ind i et spil og bruger Donald Trump eller en rigtig person som et mål, kan dit spil sparke sten. Slettede det ret hurtigt.
Fin og god grafik
Har lige fået det. Virker ok indtil videre
Jeg kan godt lide denne...👍👍😊
Snajpersko gađanje Sport csp
Gud Gud Gud
Nyd spillet, men har ingen brug for at skyde på politiske personer. Skal være upolitisk eller dets skrald. Har slettet spillet.Fantastisk spil, jeg har spillet de andre i denne serie, slettet dette dog som for politisk, ved at bruge Trump som et mål, patetisk uanset hvilken politisk holdning du har
Dette spil er nemt at spille og er sjovt at spille
Selvom det er et meget sjovt spil, føler jeg, at det ville være bedre at lade politik ude af det, målet skal være netop det mål, ikke en person, som du måske ikke kan lide på det tidspunkt
Sjovt, nemt og vanedannende. Kun ét problem - til mange annoncer!Den har den helt rigtige balance mellem svært og let, jeg ville faktisk vurdere den højere end fem stjerner, som i omkring 25-75, hvis stjerneklassificeringssystemet tillod det!😸
Interessant og lærerigt at være mere positiv til alt, hvad du tænker eller gør i det øjeblik.
Bær ikke dit politiske tilhørsforhold, du sætter ikke en præsident som et mål selv i et spil.
Elsker spillet og at skyde trumf
Virkelig fantastisk spil. Det var virkelig sjovt, og det største jeg fandt var, at der ikke var nogen irriterende annoncer til stede.. Godt arbejde.
Kunne være godt, hvis mål ikke havde ansigter.
Ulækkert at have en tidligere præsident som mål. Dette spil skal fjernes herfra og andre steder, hvor det er installeret. 😡
Ikke et dårligt spil, men det ville være bedre, hvis Joes hoved var på det i stedet for vores sande præsident. Burde ikke være blevet politisk med spillet.
Det er ok som et spil, men ja bare at have trumf der forstyrrer mig.
Dette spil handler om reklame, og det er alt
Gider ikke. Poxy-reklamer mellem hver runde ødelægger totalt dette spil. Idiotisk
OK spil
Igen, endnu et spil, der har potentialet til at blive et Googles bedste spil, men alle annoncerne... bare dræb det.